Pedacom Logo

Asiakaspalvelukoulutus

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun laatu on yrityksen menestyksen avain. Palvelun tuloksellisuus, asiakaslähtöisyys ja onnistunut asiakaskokemus koskettavat koko yritystä. Siksi palvelujen kehittämisessäkin on tärkeää ottaa huomioon mahdollisimman laajasti koko henkilökunta.

Pedacomin asiakaspalvelukoulutus tuo yrityksen asiakaspalveluosaamisen näkyväksi ja tehokkaaseen käyttöön. Koulutuksemme ja kehittämishankkeemme ovat käytännönläheisiä ja yksilöllisesti kohdennettuja. Koulutuksissa käsittelemme asiakaspalvelun haasteita sekä käytännön viestintä- ja vuorovaikutustaitoja.

Asiakaspalvelukoulutus voidaan toteuttaa monella tavalla. Tutustu alla koulutusten toteutustapoihin ja tilaa tarjous.

Laadimme asiakaspalvelukoulutuksia useista teemoista, joita ovat esimerkiksi:

  • Asiakaspalvelun laatu
  • Asiakaskokemus ja asiakaslähtöisyys
  • Asiakaspalvelijan viestintä- ja vuorovaikutustaidot
  • Haasteelliset asiakaspalvelutilanteet
  • Tunteet ja asenteet asiakaspalvelussa
  • Asiakkaan voimakkaiden tunteiden kohtaaminen
  • Kuunteleminen ja läsnäolo asiakaspalvelussa
  • Asiakaspalvelijan työhyvinvointi
  • Puhelinpalvelu
  • Sähköpostipalvelu
  • Chat-palvelu
Soolo-yksilövalmennus

Soolo-yksilövalmennus

Soolo-yksilövalmennus on yksittäiselle työntekijälle suunnattu valmennus- ja konsultointipalvelu.

Lue lisää Soolo-valmennuksesta.
Tempo-luento

Tempo-luento

Tempo-luennot ovat vuorovaikutteisia infopaketteja työyhteisöviestinnän eri teemoista.

Lue lisää Tempo-lyhytluennosta.
Ensemble-yhteisökoulutus

Ensemble-yhteisökoulutus

Ensemble-yhteisökoulutus on työyhteisölle kohdennettu koulutus, jonka kesto on sisällöstä riippuen puolesta päivästä kahteen päivään.

Lue lisää Ensemble-koulutuksesta.
Andante-kehittämishanke

Andante-kehittämishanke

Andante-kehittämishanke on asiakasyritykselle suunniteltu kattava koulutuskokonaisuus, jonka kesto on tyypillisesti puolesta vuodesta ylöspäin.

Lue lisää Andante-kehittämishankkeesta.