Harjoittelemme tiukkoja pitchaustilanteita huumorilla ja rennolla otteella.
-Santeri Jaakkola-
Santeri Jaakkola

Yritysmaailman nopeatempoisuus on luonut uudenlaisia vaatimuksia myyntityöhön. Hissipuhe on nimensä mukaisesti yllättäen eteen tuleva tilanne, jossa puhujalla on mahdollisuus herättää asiakkaan kiinnostus tuotetta tai palvelua kohtaan suoraa myyntipuhetta välttäen. Tämä tilaisuus saattaa tulla eteen vaikka yhteisellä hissimatkalla ensimmäisestä kerroksesta neljänteen. Käytettävissä oleva aika luo haasteita puheen sisällölle ja rakenteelle. Hissipuheessa ensivaikutelma on merkityksellisin.

Pitchaus on sijoittajia etsivän start up -yrittäjän arkea. Oma idea tulisi myydä mahdollisimman selkeästi, tiivistetysti ja kiinnostavasti. Pitchaus on taitolaji, joka edellyttää suunnitelmallisuutta ja harjoittelua. Harjoittelun myötä kehittyy esiintymisen luontevuus, joka on vakuuttamisen lähtökohta.

Pedacomin koulutuksissa harjoitellaan esiintymistä nopeissa myyntitilanteissa. Osallistujat pääsevät toteuttamaan useita esiintymisharjoituksia, joista saavat palautetta sekä kouluttajalta että ryhmäläisiltä. Esiintymistilanteiden tavoitteet vaivat vaihdella osallistujien välillä, mutta tehokkaan myyntipuheen kehittymiseksi koulutuksessa kukin työstää palautteen avulla omaa puhettaan lukuisia kertoja.

[Alt-Text]