Asiakaspalvelukoulutus

Asiakaspalvelukoulutus on ollut Pedacomin suosituimpia koulutuksia jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan. Koulutuksissa käsittelemme asiakaspalvelua käytännön viestintätaitoja. Koulutuksen kattavan sisällön ja kohdennettujen menetelmien avulla syvennämme ymmärrystä asiakasvuorovaikutuksesta ja kehitämme käytännön asiakasvuorovaikutustaitoja. Koulutuksemme noudattaa ja edistää asiakasorganisaation arvoja, strategiaa ja asiakaslupauksia.

Koulutuksen sisältöjä ovat:

  • Laadukas asiakaspalvelu 

  • Asiakaspalvelu puhelimessa

  • Puhelinpalvelijan äänenhuolto 

  • Asiakaspalvelu sähköisissä kanavissa

  • Haasteelliset asiakaspalvelutilanteet

  • Asiakaspalvelun johtaminen

TILAA TARJOUS

[Alt-Text]